niedziela, 11 czerwca 2023

ZAMIERZENIA WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE NA CZERWIEC

 

CZERWIEC

 

1.     Dzieci z całego świata

2.     Zwiedzamy nasz kraj

3.     Wkrótce wakacje

4.     Ekozabawki

 

 

PIOSENKA:Kolejny krok
(sł. M. Hernik, muz. M. Hernik)

 

1. Kończy się rok, kolejny krok wykonać czas.

Zamykam drzwi, żeby otworzyć się na świat.

To, co już znam, nowym zastąpi teraz los.

Nie boję się, bo znowu stanie przy mnie ktoś.

 

ref. Siłę mam, by wzbić się do góry.

Siłę mam, by patrzeć na chmury.

Siłę mam, by lecieć daleko stąd.

 

Siłę mam, by wzbić się do góry.

Siłę mam, by patrzeć na chmury.

Siłę mam, by iść czasami pod prąd.

 

2. Nie będę sam, przyjaciół mam tuż obok mnie.

Marzenia w ruch! Spełnię je wszystkie, kiedy chcę.

odliczam już, a gdy usłyszę słowo "start",

rozpędzę się, bo wiem, że czeka na mnie świat!

 

WIERSZ: „Wakacje” autor nieznany

 

Pojedziemy na wakacje, razem z mamą,

razem z tatą.

Zabierzemy piłkę, namiot

i skakankę. Co ty na to?

Słońce, woda,

las już czeka

wszystkie dzieci woła.

Zabawimy się wesoło

przed powrotem do przedszkola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne na listopad

  LISTOPAD   1. A deszcz pada i pada… 2. Co powinienem wiedzieć o Polsce 3. Zdrowie naszym skarbem 4. Co ułatwia prace w domu?  ...