niedziela, 8 stycznia 2023

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne na miesiąc STYCZEŃ

 

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC STYCZEŃ


KRĘGI TEMATYCZNE:

1. Projekt Książka.

2. Mijają dni, miesiące lata.

3. Babcia i dziadek.

4. Zima i zwierzęta.



PIOSENKA


Babcia i dziadek”


1. Pozdrawiamy babcię, dziadka,

całym sercem pozdrawiamy,

Zaśpiewamy teraz głośno:

Babciu mocno Cię kochamy.

Ref. Wiwat, babciu, wiwat dziadku,

Żyjcie w zdrowiu nam sto lat.

Wiwat, babciu, wiwat dziadku,

niech wam śpiewa cały świat.

2. Pozdrawiamy babcię, dziadka,

całym sercem pozdrawiamy,

Zaśpiewamy teraz głośno:

Dziadku mocno Cię kochamy.

Ref. Wiwat, babciu, wiwat dziadku…

3. Dziadek wnuki swe przytuli,

babcia zaraz da buziaka,

a to bardzo ważna sprawa,

dla każdego przedszkolaka

Ref. Wiwat, babciu, wiwat dziadku…


WIERSZ

Dla Dziadka”

Dziadku, dziadku !

Cóż Ci dam,?

Jedno serce

Tylko mam.

A w tym sercu

Róży kwiat.

Dziadku, dziadku!

Żyj 100 LAT.


WIERSZ

Dla Babci”

Babciu, Babciu

Zobacz co mam.

To moje serce,

Tobie je dam!

Babciu, Babciu

Uśmiechnij się!

I zawsze pamiętaj

Że kocham Cię.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc wrzesień 2024

  1.    W przedszkolu 2.    Oto ja 3.    Moja droga do przedszkola 4.    Jesień w parku, w lesie