poniedziałek, 2 stycznia 2023

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne na styczeń (grupa Biedronki)

 


STYCZEŃ

 

1. Mijają dni, miesiące

2. Karnawał

3. Odwiedzili nas babcia i dziadek

4. Mass media

 

 

PIOSENKA:Babcia, dziadek – moje skarby
                            (sł. i muz. Piotr Tolsdorf)

 

1. Zawsze coś miłego powie - moja babcia!

Po pokoju chodzi w kapciach - moja babcia!

Coś dobrego ugotuje i swe wnuki poczęstuje!

Zawsze sto pomysłów ma - babcia ma!

 

Ref.: Babcia, dziadek - moje skarby!

Bardzo ich kocham - to nie są żarty!

Z Wami przygody są, że HEJ!

Babcia i dziadek - są OK!

 

2. Zawsze wszystko zreperuje - dziadek mój!

Nawet kiedy wnuczek(ka) psuje - dziadek mój!

Choć ma więcej lat niż ja, z dziadkiem chcę zdobywać świat!

Ma pomysłów cały rój - dziadek mój!

 

Ref.: Babcia, dziadek - moje skarby!

Bardzo ich kocham - to nie są żarty!

Z Wami przygody są, że HEJ!

Babcia i dziadek - są OK!

 

WIERSZ Niech Dziadzio z Babunią
                        (Zofia Rogoszówna)

 

Niechaj dziadzio z babunią

tak nam długo żyją,

póki komar i mucha

morza nie wypiją.

A ty mucho, ty komarze

pijcie wodę powoli,

aż się dziadzio i babcia

nażyją do woli. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne na listopad

  LISTOPAD   1. A deszcz pada i pada… 2. Co powinienem wiedzieć o Polsce 3. Zdrowie naszym skarbem 4. Co ułatwia prace w domu?  ...